دل + خدا

سلام ...

همین دیگه D: فقط سلام !

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

جیم ، ب ، ر ، الف ، نون

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ

بسم الله

 

جیم ، ب ، ر ، الف ، نون  :  جبران

 

بی هیچ حرف و حدیثی ، بی مقدمه ...

 

هر کار اشتباهی که کردیم ، فقط ابراز ناراحتی و تاسف کافی نیست ...

باید جبران کنیم !!!!

اگه به روتون نمیارن ، معنیش این نیست که شمام نباید به روتون بیارین ...

هممون خیلی کارا داریم انجام میدیم ، تموم که شد ...

میگیم ببخش !

 

حتی توی دین اسلام ، که به عنوان یه دین از هر لحاظ کامل قبولش داریم

جبران کردن خیلی خیلی خیلی مهمه و بهش دستور داده شده ...

 

از همین امروز ، جبران رو شروع کنین ...

من خودمم از همین لحظه شروع میکنم !

فکر کنین ، نفر اول ؟!! کی میتونه باشه ؟!

بدی هایی که در حقش کردین چیه ؟!!

به همون خدا قسم ، دلتون آروم میشه با جبران کاراتون ...

چهار نفر اول لیستتون رو من میگم ...

بقیشو خودتون تکمیل کنین :

1 - خدا

2 - امام زمانت

3 - پدر

4- مادر

 

پ . ن : من خودم در حق خیلیا بد کردم ، امروز ، بعد از یه خبر خوب ...

تصمیم خودمو گرفتم ! جبران میکنم ...

تا جایی که بتونم ! تا جایی که نفس دارم ...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
Milad A.z

نظرات (۱)

Afarin:)
Ghashange
Vali man hichi vase in post nadaram bgam
Shaiad darkesh n.ikonam :)
پاسخ:
شایدم حرف حساب جواب نداره D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی