دل + خدا

سلام ...

همین دیگه D: فقط سلام !

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

برای دل خودم !

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بسم الله


خیـــــــلی ساده ، برای دل خودم ...

این پست رو نوشتم تا یه چیزایی یادم بمونه

نوشتم که یادم نره به خیلیا بد کردم ...

ژس به هیچ چیز و هیچ کسی ربط نداره !

این پست قراره بعدا یادم بندازه ....

خیلی چیزارو ...


این روزا ، دوباره سراغ خدا رو گرفتم !!‌

میخواستم با چندتا ناله و زاری سر و ته کارو هم بیاره

و نجاتم بده از این گرفتاری هایی که خودم ساختم !


خدایی ، خدا خیلی معرفت داره ...

خودم بودم میزدم توی دهن خودم !

اما اون نزد تو دهنم :) نگفت وقت خوشی کجا بودی ...

آرومم کرد !! 


هنوز مونده تا بشناسیمش ...


راستی ، تا نفس دارین ، پشت کسیو خالی نکنین ...

نذارین آرزوهاش بمیره :)


هوای دلاتونو داشته باشین :)

پ.ن : دمت گرم سرنوشت :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
Milad A.z

نظرات (۱)

gahi moghasere onche pish miad nisti agha milad:)
gahi hichiz daste ma nis
enghad khodeto aziat nakon refigh:)
پاسخ:
:)
زندگی ، همون مشکلاته ، فقط بسته بندیش عوض شده D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی