دل + خدا

سلام ...

همین دیگه D: فقط سلام !

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

گریه نکن خدا

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بسم الله


نمیدونم داستان کوتاه میخونین یا نه ...

این یکی یکم قشنگه :)


تو یه روز معمولی :) خیلی معمولی ...

یهو بارون میگیره

یه عده هی غر میزدن که از کارا عقب موندن و ...

یه عده ...

میون اون همه آدم ، یه بچه زیر لب میگفت :

گریه نکن خدا ، درست میشه :)

کاش هممون انقد درک و شعور داشتیم :)

خدا میون جمله های قشنگ و قلمبه نیست :)

خدا همینجاهاس ، میون یه احساس پاک ...


ایندفه ، سعی میکنم بیشتر درک کنم :)

یا نه ، سعی میکنم درک کنم :)

تازه اول کاره ...


دلاتون خدایی :)

پ.ن : درسته داستان رو خیلی خیلی خلاصه کردم D: اما خب مهم نیــّته :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۴
Milad A.z

نظرات (۱)

Nmidonam are
Kash ykam shour dashtim
Heeeyyyk
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی