دل + خدا

سلام ...

همین دیگه D: فقط سلام !

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

ب مثل بخشش

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۸ ب.ظ

بسم الله

 
ب مثل بخشش ...

بخشیدن از اون کاراییه که یه حس خوب بهت میده ! حس زندگی ...

مخصوصا بخشیدن اونایی که دوستشون داریم ... :)

زندگی بالا و پایین داره ، گاهی ناخواسته اتفاقی میفته که جبرانش سخته ...

 

ما آدما یادمون میره که فرصتمون خیلی کمه

نصف زندگیمونو خطا میکنیم و نصف دیگشو دنبال توجیح اشتباهمونیم !

گاهی یه عذر خواهی ساده خیلی خیلی خیلی بیشتر از حرفای قشنگ :) جواب میده !

 

به هر حال ، ببخشین تا بخشیده بشین ....

 

دلاتون سبز

پ . ن : من خودم همین 2 ساعت پیش یکیو بخشیدم ! D: باور کنین سخت نیست ...

 

نظرات (۲)

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۱ مَردی به رنگ زمستان
سلام
منم از صفت بخشش خیلی خوشم میاد
و همه رو سفارش می کنم به بخشش :))

اما گاهی اوقات نمی تونم بعضی چیزها رو ببخشم که اونم در آخرش با کلنجار رفتن با خودم ، خودم رو مجبور می کنم که ببخشم ! بخاطر همین همیشه این رو میگم :

« می بخشم اما فراموش نمی کنم »
پاسخ:
خب اینم یه جورشه :)
اما به نظر من اینجوری تنها آرامش خودته که نابود میشه ، ببخشی و فراموش نکنی چه سودی داره ؟!!

اما سفارش کردنت قابل تقدیره :)) آفرین
Hamishe bbakhsh shaiad on shakhs laieghe bakhshesh nabashe:)vali to laieghe bozorg shodani
Bakhshesh adamo bozorg mikone
پاسخ:
شاعر میگه : گل گفتی آی گل گفتی

اهم اهم D:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی