دل + خدا

سلام ...

همین دیگه D: فقط سلام !

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

اسیر یک خیال

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

بسم الله


این قصه رو چند روز پیش توی یه مجله خوندم :) به نظرم حکایت زندگی خیلی از ماهاس ...


میدونین فیل های بزرگ توی سیرک رو چطوری نگه میدارن تا فرار نکنن ؟!!

واللا اون فیل به اون بزرگی هیچ قفس و زندونی حریفش نیست D:

میگن وقتی فیل خیلی کوچیک و کم زوره ، میبندنش به یه ساقه درخت :) با یه طناب

فیله زور میزنه و زمر میزنه :) اما ...

موفق نمیشه !!


وقتی این فیل گرامی بزرگ شدن و عاقل و بالغ شدن

بازم با همون مدل طناب و ساقه بسته میشن :)

اما جناب فیل هیچ تلاشی برای فرار نمیکنه !

اون باور کرده که نمیشه ، نمیتونه ...



دیدین ؟! خیلی از ماها اسیر یک خیال هستیم :)

فکر میکنیم که نمیتونیم :)

این دفعه ، دوباره تلاش کنین :)


میدونم حرفام شبیه شعاره :) اما به امتحانش میارزه :)


دلاتون پرامید :)

پ.ن : فیل درونتون رو آزادش کنین :)) خخخخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳
Milad A.z

نظرات (۱)

من فیلم نه من فیلم؟؟
من میلادم:p
شایدم فیل بودم شدم میلاد
نه بابا نهایتا زرافه 
نمیدونم...
ب هر حال همه اسیر زندگی شدیم اسیر
کاش ازاد شیم میلاد:)
پاسخ:
در مثال جای مناشقه ( مشانقه ، مناشغه ، مشانغه ) نیست
خلاصه یعنی این فقط مثال بود D:

شما که تاج سری

ایشاللا :) اما برا آزادی آرزو کافی نیست :) یه یا علی میخواد و یکم حرکت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی