دل + خدا

سلام ...

همین دیگه D: فقط سلام !

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

مــــــیلاد

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

بسم الله


میگن یه روزی یه آهنگری بوده ، یه آدم بد به معنای واقعی ...
کاری به کارایی که کرده ندارم !
میگن توبه کرد ، اصلاح شد ...
اما روز به روز وضع زندگیش بدتر میشد و مشکلاتش بیشتر
یه روز دوستش بهش گفت : از وقتی خدا ترس شدی زندگیت خیلی سخت میگذره ...
خدا داره باهات تلافی میکنه :)

آهنگره دلش گرفت :) نمیخواست حرف دوستش بی جواب بمونه ...
یه لحظه جوابشو از خدا گرفت :)
به دوستش گفت : من برای ساختن یه شمشیر فولاد رو توی کوره به حد جهنم داغش میکنم ...
و بعد با بزرگترین پتک محکم ترین ضربه هام رو بهش وارد میکنم ...
فولاد برای اینکه تبدیل به شمشیر محکم و زیبا بشه مجبوره توی جهنم من بسوزه و ضربه بخوره ...

خدا هم داره از من یه شمشیر میسازه :)



داستان عین واقعیش نبود ، خلاصش کردم ! اما مهم اینه ...

وقتشه بجنگم :) برا با ارزش شدن ...
برا لایق شدن ...

این پست قراره یه روزی خاطره بشه

زندگی با همه سختیاش :) شیرینه ...



باید یه مدتی با خودم باشم :) میرم که یاد بگیرم ...

مرد بودنو !

میلاد یعنی تولد :) وقتشه تلاش کنم برا تولد دوباره

همه ی دوستای عزیز :) حلالم کنین ...


دلاتونو منهای دنیا و به علاوه ی خدا کنین :)


پ.ن : میلاد خان برا نظرات خیلی خیلی با ارزشت ممنون :)

رضا و علی و مهدی ، این همه اومدین آخرش یه نظر نذاشتین D:
جبران میکنم ایشاللا

محمد خان برا راهنمایی هاتون ممنون :)

" وبلاگ بیان " ممنون D:

ممنون که تحمل کردین :)


خدایا ، با اجازت :)

اَللًّهُـ‗‗ـمَّ صَـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـد وَ آلِ مُحَمَّـ‗‗ـَد و عَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗‗ـم


این وب تا یک سال ، به روز نمیشه :)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۷
Milad A.z

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی